روز ۳۴۶ طوفان الاقصی/ نابودی کامل مناطق مسکونی در جنوب شرق غزه-راهبرد معاصر

روز ۳۴۶ طوفان الاقصی/ نابودی کامل مناطق مسکونی در جنوب شرق غزه

تشدید حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و اصابت ترکش‌های جنگ در این منطقه به اقتصاد تل آویو از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 16
کد خبر: ۲۵۷۴۳۶

به گزارش راهبرد معاصر، حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی برای بیش از ۳۴۰ روز گذشته علیه مناطق مسکونی نوار غزه همچنان ادامه داشته و ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشته است.

 

ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات علیه غزه / مناطق مسکونی در الزیتون محو شدند

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که در جریان یک حمله هوایی، مناطق نزدیک به مسجد الشمعه واقع در محله الزیتون در جنوب شرق شهر غزه هدف قرار گرفت.

 

همزمان با حملات هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، تانک‌های این رژیم نیز محله الجنینه واقع در شرق شهر رفح در جنوب غزه را زیر آتش گرفتند.

 

بمباران خانه‌های فلسطینی‌ها در محله الزیتون چندین شهید و زخمی برجای گذاشت.

 

منابع فلسطینی تاکید کردند که اشغالگران صهیونیست مناطق مسکونی را در محله الزیتون همزمان با حملات تانک‌های رژیم صهیونیستی با خاک یکسان کردند. اردوگاه البریج واقع در مرکز نوار غزه نیز هدف حملات جنگنده‌های این رژیم قرار گرفت.

 

مناطق مسکونی در جنوب شرق غزه محو شدند

اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه شاهد حملات اشغالگران صهیونیست بوده است. شبکه فلسطین الیوم نیز گزارش داد که طی ساعات گذشته دست کم شش فلسطینی در بمباران منطقه الشمعه، سه فلسطینی در بمباران محله رضوان، پنج فلسطینی در بمباران نزدیک بیمارستان العربی و چند تن دیگر در بمباران محله الزیتون به شهادت رسیده‌اند.

 

در این حملات تعداد زیادی نیز زخمی شدند. در این میان بمباران منزل خانواده القصاص واقع در اردوگاه النصیرات دست کم ۹ شهید و ۱۵ زخمی برجای گذاشته است.

 

تورم در اراضی اشغالی به بالاترین سطح طی یکسال اخیر رسید

از سوی دیگر گزارش‌های رسانه‌ای از وخامت اوضاع اقتصادی در رژیم صهیونیستی بر اثر طولانی شدن جنگ در نوار غزه حکایت دارند.

 

به گزارش شبکه فلسطین الیوم، نرخ تورم در اراضی اشغالی طی ماه اوت افزایش یافته است. این میزان افزایش تورم در اراضی اشغالی بالاترین میزان طی یک سال اخیر است.

 

کارشناسان و تحلیلگران معتقدند دلیل افزایش نرخ تورم در این منطقه هزینه‌های سرسام آور جنگ علیه نوار غزه طی یک سال گذشته و گسترش دامنه درگیری‌ها در چند جبهه است./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار